Har du et spørsmål? Få et svar!
Her er noen spørsmål som du kanskje lurer på.
Hvis du har flere spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss!
Våre priser er hovedsakelig basert på resultater. Vi baserer derfor i stor grad vår inntekt på at vi kontinuerlig leverer møter med høy kvalitet. Våre priser avhenger av flere faktorer som bransje, antall tjenester/selskaper som skal promotores etc.
Nedenfor er en indikasjon på vår prismodell:
Fast månedlig pris: 5.000-10.000NOK
Pris per godkjente møte: 1.000-10.000NOK
Vi har normalt sett ikke lange bindingstider. Som regel har vi tre til seks måneders oppsigelsestid. Vi baserer våre kundeforhold på at vi leverer kvalitet og at vi sammen skal lykkes.
Vi kan aldri garantere resultater, det er mange små og store faktorer som kan påvirke våre resultater i perioder. Derfor er vi selektive med hvem vi jobber med, slik at når vi først inngår et nytt kundeforhold så er vi sikre på at vi kan lykkes.
Dette er også en viktig faktor til at vi opererer med svært lave faste kostnader og lener oss hardt mot en prismodell som er basert på et no-cure no-pay prinsipp.
Alle våre kunder bestemmer selv om leadsene er kvalifiserte eller ikke. Disse leadsene er grundig kvalifiserte, da vi fokuserer på sofistikerte kjøpere som faktisk viser interesse for ditt produkt/tjeneste og er villige til å delta i et møte.
Vi kontakter en prospektliste med leads som du har godkjent, ved å bruke høyt personaliserte meldinger og håndtere deres svar profesjonelt og effektivt for å konvertere dem til møteklare leads.
Vi kan sette opp vår struktur innen 2-4 uker. Du kan forvente å se resultater 2-4 uker etter dette. De fleste av våre kunder opplever en positiv ROI innen en 4-6 uker fra planlagt oppstart.
Vårt team håndterer alt: bestilling av e-postdomener, oppsett av innboks, innhenting og bygging av leads-lister, tekstforfatting og optimalsiering av budskap, kampanjestyring og håndtering av svar og dialog samt booking av møter.
Vi trenger kun ett til to møter med deg samt at du fyller ut et skjema. Vårt mål er å forstå alt om bedriften deres (tjenester, produkter og dets verdiforslag, kundecaser og annet som er relevant for potensielle nye kunder).