Smartout er en app som gir en alt-i-en-løsning for bedrifter, primært rettet mot restaurant- og servicebransjen. Selskapet leverer en programvare som blant annet samler to-do, opplæring, rapporter/HMS, kommunikasjon/chat, varebeholdning og arbeidsplan i en app for ansatte og ledelse.
WeAssist har vært en sentral og strategisk partner for Smartout, og har levert omfattende støtte skreddersydd etter behovene til en startup. Smartout innså viktigheten av å fokusere på sin kjernekompetanse innen app- og programvareutvikling og valgte å overlate ulike aspekter av driften til We Assist.
Vårt samarbeid har inkludert utviklingen av både 1.0- og 2.0-versjonene av Smartouts nettside i Webflow, i tillegg til en rekke tjenester som har bidratt betydelig til deres overordnede suksess og fremdrift. Ved å dra nytte av We Assists ekspertise har Smartout effektivt håndtert en rekke driftsbehov og muliggjort skalering av virksomheten.
De områdene hvor We Assist har spilt en avgjørende rolle inkluderer:
Smartout har, ved å velge We Assist, oppnådd en balanse mellom kostnadseffektivitet og kvalitet. Dette har vist seg å være en mer økonomisk løsning sammenlignet med å outsource utvikling til dyre konsulenter og samtidig håndtere andre oppgaver internt. Denne samarbeidsmodellen har optimalisert Smartouts driftseffektivitet og posisjonert de som en betydelig aktør i bransjen for fremtiden.