Sammen med CollegeHub har vi skapt lønnsom vekst gjennom en målrettet strategi. Ved å styrke deres merkevare og tilstedeværelse blant eksisterende kunder har CollegeHub sikret seg en solid posisjon i et svært konkurransepreget marked.
CollegeHub er en ambisiøs bedrift med et sterkt ønske om vekst, som på kort tid har sikret seg en tydelig posisjon i et konkurransepreget marked. Med et solid utvalg av klær fra Fruit of the Loom hadde CollegeHub allerede fått vind i seilene.
Utfordringen lå imidlertid i at mange baller var i luften uten et profesjonelt team til å samle og optimalisere markedsføringsinnsatsen. Det manglet en strukturert strategi for å utnytte de lavthengende fruktene og skape lønnsom, langsiktig vekst – derfor valgte CollegeHub å samarbeide med WeAssist.
"WeAssist ble en del av CollegeHub i 2024, og resultatene vi oppnår sammen har vært virkelig sterke. Det er i stor grad deres fortjeneste."
For å sikre CollegeHub lønnsom vekst utviklet vi en strategi som både skapte tilbakevendende kunder uten høye annonsekostnader og tiltrakk nye kunder via de mest kostnadseffektive kanalene. Målet var å maksimere profitt og unngå dyr, ineffektiv vekst.
Suksessen krevde en helhetlig innsats på flere områder:
Ved å øke kundenes livstidsverdi og bygge et solid analysegrunnlag gjennom server-side tracking har vi lagt fundamentet for at CollegeHub nå kan ekspandere til hele Norden med sunn og bærekraftig vekst.
Har du et spennende prosjekt eller samarbeid i tankene?
Ta kontakt, vi vil gjerne høre fra deg!